Monday, 9 February 2015

Omlety bananowe z serkiem wiśniowo-kakaowym!

Banana pancakes with a cherries - cocoa filling!

Dzisiaj obudziłam się z nastrojem na coś słodkiego. Nie wiem czy to fakt, że cały weekend pracowałam czy śnieg za oknem. Postanowiłam więc zrobić proteinowe omlety bananowe.
Today i woke up with a sweet tooth - i don't know if its the weather in Poland or the fact that i was working the whole weekend - so i decided to make my own banana protein pancakes.

Omlety:
2 białka jaj
1 żółtko
1 miarka odżywki myprotein
1 banan
1 łyżka pełnoziarnistej mąki żytniej
Pancakes:
2 egg whites
1 egg yolk
1sc of myprotein powder
1 banana
1 tbsp of rye flour


Nadzienie:
chudy serek homogenizowany
wiśnie
kakao
miód
+ kiwi
Filling:
thick cheese
cherries
cocoa
honey
+ kiwi


Smażyłam je krótko na oliwie z oliwek. Są pyszne i na pewno zaspokoją ochotę na słodycze!
Uwaga - uzależniają ;) Do tego moja ulubiona mango lassi chai tea z Rossmanna! :)
I fried them with a little bit of olive oil. They are delicious n so sweet! Better than regular candies!
Warning! They are very addictive! ;) I was also sipping my fav mango lassi chai tea! :)
Seems like a perfect morning!


5 comments:

  1. Uwielbiam wszystko co wiśniowe :) Btw. wiesz, że bierzemy dział w blogu roku - pasje i twórczość - prosimy o głos sms H11171 na nr 7122 <3 Dzięki! :)

    ReplyDelete
  2. Ciekawe połączenie. Jajka z wiśniami. Co prawda kiedyś zrobiłem jajecznicę z jagodami, ale to nie był najlepszy pomysł :)

    ReplyDelete
  3. uwielbiam takie smakołyki :) odżywki białkowe super zastepują mąki :P

    ReplyDelete
  4. Omlety bananowe, kupiłaś mnie :)

    ReplyDelete