Thursday, 15 May 2014

Chia - naturalny sposób na pudding!

Nasiona chia to sposób na zdrowie, piękną skórę i szczupłą sylwetkę. Są dobrym źródłem kwasów omega 3 i błonnika. Ponadto zawierają witaminy i minerały. Więcej o ich właściwościach możecie dowiedzieć się tutaj: Szałwia hiszpańska
Dzisiaj przepis na pyszny dietetyczny pudding z ich udziałem!


Składniki:
3 łyżki nasion chia OFZ
1 duży banan Terra
1 szklanka waniliowego napoju ryżowego Natumi
3 łyżki gęstego jogurtu naturalnego
szklanka mrożonych bądź świeżych malin
garść jagód goji
wiórki kokosa
(wszystkie produkty są dostępne do nabycia w sieci sklepów ORGANIC Farma zdrowia!)

Sposób wykonania:
Mleko waniliowe łączymy z nasionami chia i połową banana i dokładnie blendujemy. Odkładamy na minimum 3 godziny do lodówki. Po upływie tego czasu wlewamy połowę puddingu do szklanki następnie blendujemy maliny z jogurtem i pokrywamy masą nasiona chia. Na to wlewamy pozostałość naszego puddingu i układamy pozostałe składniki tj. kawałki banana, goji i posypujemy wiórkami kokosa.
SmaczneGO!

10 comments:

  1. Jeszcze nie jadłam takiego puddingu, ale to zdjęcie przekonało mnie w 100% :D

    ReplyDelete
  2. Ulalala :) Jeszcze nie jadłam takie puddingu, ale skusiłaś mnie! Jest moc! :D

    ReplyDelete
  3. zamiast nich można też użyć siemię lniane, aczkolwiek chia wyglądają o niebo lepiej :)))

    ReplyDelete
  4. Wygląda przepysznie. Jestem ciekawa, jak smakują te nasiona.

    ReplyDelete
  5. Jak to smakowicie wygląda! Aż nabrałam ochoty na taki deser!
    Zapraszam do mnie http://healthy-lili.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Muszę w końcu wypróbować te nasiona, bo jak widzę mają mało węglowodanów w porównaniu do mąki ziemniaczanej. ;)

    ReplyDelete
  7. muszę koniecznie spóbować tych nasionek chia, już w tylu przpeisach na blogach je widziałam ze aż wstyd że jeszcze nie probowałam :)

    ReplyDelete