Wednesday, 3 October 2012

On-the-go Lunch! Czyli jak być zdrowym w biegu.

Czasami w pośpiechu ciężko jest zjeść coś pożywnego. Zwłaszcza jeśli w miejscu pracy nie mamy żadnego baru/restauracji, w której można bo było zamówić coś zdrowego.
Przygotowałam dla Was przykładowy lunch, który zabieram wszędzie ze sobą. Zawiera mnóstwo witamin, enzymów i minerałów. Obecność białka zapobiega napadom głodu, a węglowodany proste zawarte w owocach dają szybki zastrzyk energii.


Sałatka

- kilka liści sałaty masłowej
- 40g quinoa
- 30g naturalnego tofu
- pół granatu
- pomidor
- 1 łyżeczka oliwy z oliwek
- 1 łyżeczka miodu
- 1 łyżka siekanych migdałów


Smoothie

- 1 małe jabłko
- plaster melona
- garść jagód
- garść malin
- pół banana
- garść ziaren granatu
- 1 brzoskwinia
- 3 łyżki jogurtu
- 1 łyżeczka zmielonego siemienia lnianego

23 comments:

  1. pyszny i zdrowy lunch, super!:)

    ReplyDelete
  2. mmm wypiłabym smoothie! pyszności :)

    ReplyDelete
  3. hmmmm, ten smoothie !!!! chcę ;)

    ReplyDelete
  4. - 40g quinoa
    - 30g naturalnego tofu
    To dla mnie czarna magia:(

    ReplyDelete
  5. Przyłączam się do komentarza Maliny - mimo, że dla mnie wygląda to smakowicie, to wątpię, że dane produkty można dostać w pobliskim spożywczaku:))

    ReplyDelete
  6. zgadzam sie z madzią;)
    pozdrawiam,zapraszam!:)

    ReplyDelete
  7. Hej:)
    Naturalne tofu można już dostać w sieciówkach takich jak Kaufland czy Real, a Quinoa(komosa ryżowa)jest do nabycia w sklepach ze zdrową żywnością:)
    Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  8. testowanie pieczywa chrupkiego, zgłaszajcie się szybko:


    https://www.facebook.com/photo.php?fbid=355956701159563&set=a.239340092821225.58224.220033251418576&type=1&theater

    ReplyDelete
  9. Uwielbiam wszystkie możliwe Smoothie. Bomba na każdą porę dnia :)

    ReplyDelete
  10. Ale pyszności!
    Fajne przepisy masz na blogu.

    ReplyDelete
  11. uwielbiam takie zdrowe jedzonko! :)

    ReplyDelete
  12. Twój blog spadł mi jak z nieba , same pyszne przepisy :D

    ReplyDelete
  13. Ja też często na uczelnie zabieram ze sobą zdrowe sałatki:)
    Uwielbiam je.
    Ostatnio popsuł mi się mój blender więc jak najszybciej muszę zakupić nowy bo bez koktajli nie mogę żyć, są idealne na śniadanie!:)

    P.S Obserwuje;)

    ReplyDelete
  14. Smoothie musi być pycha:)
    Dzięki za przepis!

    ReplyDelete
  15. Ale narobiłaś smaka! Takiego smoothie jeszcze nigdy nie próbowałam. Na samą myśl o owocowych składnikach ślinka mi cieknie :P

    ReplyDelete
  16. jeżeli Jamróz to Twoje nazwisko to mamy bardzo podobne :) Mróz się nazywam.

    pozdrawiam

    ReplyDelete
  17. wygląda przepysznie, ale niektóre składniki brzmią strasznie obco ;p zostałam obserwatorką i będę tu wpadać częściej ;)

    ReplyDelete
  18. Świetne, chyba się skuszę

    ReplyDelete
  19. Super:) uwielbiam takie zdrowe rozwiązania:)
    Obserwuję:) czy mogę liczyć na rewanżyk:)?

    ReplyDelete
  20. jeszcze nigdy nie próbowałam tofu ale mam nadzieję że kiedyś nadarzy się okazja :)

    ReplyDelete