Saturday, 1 November 2014

10 zmian w diecie ktore zmienią Twoje ciało!


1. Woda z cytryną o poranku

Woda ze świeżo wyciśniętym sokiem z cytryny idealnie pobudzi enzymy trawienne, zalkalizuje pH i nawodni organizm. Witamina C uszczelnia naczynia krwionośne, wpływa na poprawę wyglądu skóry i wzmacnia układ odpornościowy.
Spróbuj także wypić szklankę wody z cytryną w momencie, w którym odczuwasz lekki głód. Pozwoli to rozróżnić prawdziwy głód od uczucia pragnienia.

2. Jogurt grecki

Ten gęsty i kremowy jogurt idealnie sprawdzi się do deserów, przekąsek czy dipów. Posiada sporą ilość białka i bakterie, które usprawniają trawienie i wzmacniają odporność. Grecki jogurt ma zbawienny wpływ na stan skóry i włosów. Na ogół nie posiada on dodatków cukru bądź sztucznych barwników. Jest on również dobrym źródłem wapnia wzmacniającego kości.

3. Pół grejpfruta

Połówka grejpfruta przed trzema głównymi posiłkami w ciągu dnia nie tylko sprawi, że zjesz mniej ale i dostarczy cennych witamin, minerałów i błonnika. Badania wykazują, że technika ta wspiera procesy odchudzania i pozwala na szybszą utratę zbędnych kilogramów. Już połówka grejpfruta pokryw 64% dziennego zapotrzebowania na witaminę C!

4. Miód

Zastąpienie rafinowanego cukru miodem może zdziałać cuda. Miód to nie tylko cukry ale i prawdziwa skarbnica witamin, minerałów, enzymów i białek. Działa antybakteryjnie i antyoksydacyjnie. Odżywia i odmładza komórki ciała.

5. Filiżanka zielonej herbaty

Kawę czy colę zamień na zieloną herbatę. Zawiera katechiny, które ułatwiają odchudzanie, odmładzają i chronią przed szkodliwym działaniem wolnych rodników. Nie dostarcza żadnych dodatkowych kalorii, dba natomiast o zdrowe i silne zęby.

6. Łyżka oleju  kokosowego

Olej kokosowy jako unikat wśród olejów zawiera średniej długości łańcuchy kwasów tłuszczowych i wspomaga procesy odchudzania. Zawartość oleju laurowego działa antybakteryjnie i przeciwutleniająco. Olej kokosowy sprawia, że skóra jest jędrna, dobrze napięta i odżywiona.

7. Szczypta cynamonu

Cynamon to cudowna przyprawa, która pozwala na kontrolę poziomu cukru we krwi. Oprócz tego jest bogactwem związków chemicznych o właściwościach przeciwutleniających. Można dodać go do kawy, herbaty, owsianki, wypieków czy nawet wody mineralnej.

8. Garść migdałów

Migdały są wspaniałym źródłem minerałów, witamin, błonnika i korzystnych kwasów tłuszczowych. Jeśli czujesz głód warto mieć zawsze ze sobą kilka migdałów. Dzięki zawartości błonnika pozostawiają one na dłuższy czas uczucie sytości.

9. Woda z solą himalajską

Sól himalajska to unikalna kombinacja pierwiastków śladowych i minerałów. Dodanie jej do wody sprawia, że zyskuje ona niesamowite właściwości nawadniające. Pozwala to utrzymać dobrze nawilżoną skórę, wspiera porost zdrowych włosów i utrzymuje narządy wewnętrzne w dobrej kondycji.

10. Fasola

Fasole mają dużą zawartość błonnika, który ułatwia oczyszczanie. Włączenie do swojej diety różnego rodzaju fasoli nie tylko zapobiega rozwojowi raka jelita ale i znacznie poprawia wygląd naszej skóry czy włosów. Ułatwia też odchudzanie i pozwala uniknąć częstych napadów głodu.

ZAPRASZAM NA:
www.greenred.pl
oraz facebooka green red
https://www.facebook.com/pages/GreenRed/285886761601201

No comments:

Post a Comment